- النشاطالأخيرة

Salem Elkotamy تمت التعليق على رابط.
gatek khebah zamanek wala yawehshaصحيح زمن المخاصي والأغوات والغلمان والجواري والمحظيات وبائعات الهوى،بقى شوية الخولات دوول همه اللي هيحددوا مصيرمصر،والله نعدمكم فرد فرد وشاذ شاذ وخنثى خنثى ياأولاد السفاح.
Salem Elkotamy تمت التعليق على رابط.
صحيح زمن المخاصي والأغوات والغلمان والجواري والمحظيات وبائعات الهوى،بقى شوية الخولات دوول همه اللي هيحددوا مصيرمصر،والله نعدمكم فرد فرد وشاذ شاذ وخنثى خنثى ياأولاد السفاح.
Salem Elkotamy تمت التعليق على رابط.
صحيح زمن المخاصي والأغوات والغلمان والجواري والمحظيات وبائعات الهوى،بقى شوية الخولات دوول همه اللي هيحددوا مصيرمصر،والله نعدمكم فرد فرد وشاذ شاذ وخنثى خنثى ياأولاد السفاح.
Facebook © 2012 · العربية
حول فيس بوك · إنشاء إعلان · إنشاء صفحة · المطوّرون · المهن · الخصوصية · ملفات تعريف الارتباطات · الشروط · المساعدة
بدء الدردشة
اليوم
![]()
لن دي هاتكون القوانين اللي تمشي علي الجميع
اول شيئ الدستوب بينص علي ان مبادئ الشريعه الاسلاميه هي مصدر التشريع
ومكنش بيطبقوا شريعه
حاليا الدستور الجديد حذفوا كمله مبادي
![]()
واصبح الشريعه الاسلاميه هي مصدر التشريع
انا فاهم قصدك
مش هايسكتوا الا لما يكون التطبيق صحيح وفي صالح الجميع
هايقبلوا بالوضع القائم
![]()
تمام
انا بتابع الاخبار من مصادرها
لأني بشتغل في البورصه
وبعرف اللي بيدور في الكواليس
حاليا الاخوان سايبين الدنيا للاحزاب
يخبطوا في يعض
ويصفوا بعض
ومن ناحيه تانيه
بيخزنوا سلع استهلاكيه بكميات كبيره
والغاز كمان
![]()
وفائص المصروفات في البنوك بيقل
لكن بعد اسبوع في منحه تركيا هاتوصل لمصر
هما عايشين علي الامل ده
هاتنبدا نتدين لكل العالم
![]()
خصوصا موضوع تحقايقات في تهرب ضريبي في صفقه بيع شركه لافارج
ده احمد فاروق دلوقتي ليه شغل في الشركات اكبر من ساويرس
هههههههههههههههههه
![]()
تمام
والحكم اللي صدر من 3 شهور ضد ممثل للشركه بالححبس
ده بفعل تهرب من سداد ضريبه
يعني هاتنتهي بالسداد
عموما الشركه الروسيه اللي كانت عايزة تشتري جيزي
وقفت الموضوع مؤقتاً
ومنتظره انهيار الشركه
![]()
زي ما هو قال للحكومه
انا مش هابيعها بالسعر اللي عرضتوه عليا
انا هاسرح العماله
وافضل فاتح الشركه لأخر مده في التعاقد
مليار ونص دولار لمصر
ولا للجزائر
![]()
"فيمبيلكوم" تمتلك 51،7% من "أوراسكوم تيليكوم" التي تمتلك بدورها 96،81% من أسهم شركة "جيزي
laa teadar
eltameeeeeeeeeeeeeeeeem
![]()
hak leay dawla
la
elmawdouaa moakad
elgazaer mosera ala taamem elsherka
leano kan benassar elgazayereen
![]()
اعضاء في مجلس الشعب كانوا في التاسيسيه
وده مخالف
بص يا خال
الزند
او عبد المجيد محمود
موقفهم من الاخوان ما هو الا دفاع عن القضاة فقط
![]()
يعني كله بيدور علي مصلحته الشخصيه
ومش عاملين للشعب اي حساب
او مش بيشتغلوا لمصلحه البلد وشعبها
كان علشان يفسحوا لنفسهم المجال في حكم البلد
![]()
سيحكم قضاة الزند ونائب الفاتيكان بحل الجمعية التأسيسة الثانية ، لالعدم شرعيتها ولكن نكاية في الرئيس الإسلامي وثأرا من الثوار الحقيقيين ومعظمهم من ذوي التوجهات الإسلامية،وإستجابة للفلول لإعادة إنتاج النظام السابق الذي أغدق على القضاة الحصانات والإمتيازات وتوريث مناصبهم لذويهم،أوبيعها مقابل أعلى سعر لمن يملك المال ولايملك الجاه والنفوذ المستمد من المناصب الحساسة المحتكرة من أسروعائلات السادة المرتشين من القضاة على شاكلة الزند وشلش وتعازي ونائب الفاتيكان،والذين يجرجروا الشعب لحرب أهلية لامحالة،إذا إستمروا في عنادهم ومكائدهم!
![]()
كما توعدناالنائب الفاتيكاني وكلبه الزند وصبيانه من مرتشي القضاه وواريثيه عن أبائهم المرتشين..محكمة أول مدينة نصر، برئاسة المستشار وائل مهدى، قضت أمس ببراءة توفيق عكاشة، رئيس قناة الفراعين، من تهمة إهانة رئيس الجمهورية،وماالغرابة في حكم كهذا يبرىء مدان طالما فل كاره للعروبة والإسلام ويدين بريء طالما يغارعلى مكونات الهوية من العروبة والإسلام،إي إدانة قضائية ستكون من نصيب التيارالإسلامي،وأي براءة ستكون من قلاضيش الزند والفلول وأرامل المخلوع والماراكسة والعلمانجوية وعاهرات سوزان وجواريها،الأسوأ لم يأت بعد،لكنه قادم لامحالة
ن كُنتَ تَعلَمُ يا زندالكلب أَنَّ يَدالثوارقَصيرَةٌ عَنكَ فَالأَيّامُ تدورو تَنقَلِبُ.
اليَومَ تَعلَمُ يا زند أَيَّ فَتىً يَلقى أَخاكَ عبدالمجيد الَّذي قَد غَرَّهُ العُصَبُ. إِنَّ أَفاعي الجبالي وَإِن لانَت مَلامِسُها عِندَ التَقَلُّبِ في أَنيابِها العَطَبُ.عنترة إبن القُطامي بخصوص إفشال اللجنة الدستورية المتعمد على يد كلاب الفلول!!نصيحة للريس فضها سيرة بلادستور بلادياولو،خلي دستور ٧١المعدل زي ماهو وإستخدم سلطاتك كاملة وإضرب كلاب المعارضة في المليان وتحت وفوق الحزام،زي ماعمل عبدالناصر مع خصومه،فطبيعة شعب مصر محتاجة لديكتاتورعادل،لإنهم مش وش نعمة،والديموقراطية ترف ومفسدة للنماردة ،يؤسفني أن أقول هذا،ولكنه الحل الوحيد لأهل الغدر،لإن أخلاق المعارضين كأخلاق العبيد المناكيد ![]()
يامعشرالثواروحدوا الصفوف فإن توحيد الصفوف من أسباب النجاح،الزند يتوعد هو وقضاته الإسلاميين والثوريين بأحكام قاسية لتجرأهم على أسيادهم القضاة أولاد الذوات وأكبرالعائلات،ويعايرمرسي بفقرعائلته،وأصل والده الفلاح الأجيرالبسيط،إذا ماقورن بالنائب العار،المستشار إبن المستشار أبوالمستشار،إن الزند وعبدالمجيد وتهاني وشفيق وحمضين والبرادعي وبدوي والسعيد وسيدهم وممولهم ساويرس والمكتوم والنهبان يحضرون لإنقلاب عسكروإعلاموفلولوقضائي،فإستعدوا لمرحلة دموية سيراق فيها كثيرمن الدماء لاأتمناها ولكن أتوقعها،فهل نبادرهم بإجراءات وقائية إستثنائية لإنقاذ مصرمن مكرهم الخبيث؟سالومي تكسب رأس يحيا؟اليوم.. أولى جلسات إدانة قضاء الفاتيكان الشاخخ في دعوى سب وقذف الشيخ عبدلله بدر للفلتانة "إلهام لكح شاهين"!أبشري يإلهام لكح أيتها المبدعة ولعلم مصرفي كل محافل الفسق رافعة ولشرفك المزعوم بائعة القضاء الزندي الشامخ سيدين الشيخ وأي شيخ يتقي الله في دينه ويغارعلى عقيدته
![]()
في اي قضيه او تحقيقات
وكل القضيايا بيحاولوا يطبخوها للنهايه الي البراءه
واخرهم
جنايه التلاعب في البورصه
وبيع شركات بالتلاعب مع شركه هيرمس القابضه
![]()
علشان لو اي جهه تحقيق طلبت هيرمس تقدم اي معلومات
او مستندات
هيرمس تطلع لسانها وتقولهم
انا شركه اجنبيه قطريه
ومش من حقكم تحصلوا علي اي مستندات
وكمان مبارك عنده جلسه في طلب الافراج الصحي الشهر اللي جي
وغالبا هايوصوا بخروجه للعلاج خارج البلاد علي نفقته الخاصه
يعني كده
حسني
واولاده
![]()
طلعوا منها زي الفل
وكمان ايه
هايعيدوا ترتيب الاوراق
ويحاولوا يدخلوا بقوه في مجلس الشعب
علشان كل ما حد يحاول يقرب منهم
يكون فيه معارضه
للاخوان طبعا
ومن ناحيه تانيه
![]()
بس اللي بينزل من اخبار في البورصه
انه بيستحوز علي صفقات في شركات محترمه
شركات مقاولات
وشركات اتصالات
![]()
يا ريت يا خال
ربنا يمسيه بالخير عبد الحليم حسن بتاع شبرا
كان عامل شجره للعائله
ونفسي انزلها علي النت
![]()
shouf elkotamy leha frouaa fi kol makan
kol elwatan elaraby
enta tedar tegeb elshagra kamlah men dar elwthaaek
belabassiah
wekaman men nekabet elashraf
![]()
بس مش موجود فيها اخر الفروع يا خال
دي كانت فيها كل الفروع لحد اعمامي
لو تقدر تعملها يا خال وتوصل لها
مش تحرمنا منها
![]()
مجلس القبائل العربية:
http://www.alnssabon.com/vb/forumdisplay.php?f=91
wenta salem ala okhty wawlad ammamak
|



























Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire