السبت، يونيو 23، 2012

سألت عن الناس لقيت الناس نسيوني وعمري منسيت حبييبي وبرضه الناس ل اااااااااااااااااااااموني يالايم الناس بكرة عالملام تتلام ابكي بالدمع من قسوة الايام دا الحب بالحب مش بالهجر والحرمان انا رحت اجيب الدوا اقلوا الدوا النسياااااااان


سألت عن الناس لقيت الناس نسيوني

وعمري منسيت حبييبي وبرضه الناس
ل اااااااااااااااااااااموني

يالايم الناس بكرة عالملام تتلام

ابكي بالدمع من قسوة الايام

دا الحب بالحب مش بالهجر والحرمان


انا رحت اجيب الدوا اقلوا الدوا


النسياااااااان
 
بدء الدردشة
اليوم
السلام عليكم
alaikomelsalam
akhbarak yadarsh
الحمد لله
خلصت الجيش على خير
papa welosra
mabrooooooooooooooooooooooook ya batal
الحمد لله كلهم بخير
elssana adat doghry
وحاليا بدور على شغل
اه فعلا الحمد لله
amak morssi gaiy whayzabat elshabab
taha amel eh
يامسهل الحال
الحمد لله
eh elgded
مفيش جديد والله
الواحد قرف من البلد وبيفكر فى الهجرة
bokra tetadel
مش عاوز استنى بكرة
leh yaes
انا مخلص بقالى شهر تقريبا كل يوم بدور على شغل مفيش فايده
mafesh mashroaa momken tebtdeh
انت عارف البلد حالها واقف
ana aksod mashroaa sagher
yaany cyper cafe
لا صعب وكمان مفيش امكانيات ماديه
انا بفكر فى السفر بجديه
wallah ya mostafa mafy shoghl hena kaman
amak aed balo sanateen
انا بفكر فى الخليج
اعرف ناس هناك
بيقولو هناك فى شغل وفلوس حلوة كمان
elkhaleg ah
laken elkhalegyenbekrahona baad elthawra
yarab twafak

ليست هناك تعليقات:

بعد رفع اسمه من القائمة السوداء وعودته للبلاد.. #السيسي يقرر تعيين وزير المالية الأسبق يوسف #بطرس_غالي عضوا بالمجلس التخصصي للتنمية الاقتصادية التابع لرئاسة الجمهورية

  بعد رفع اسمه من القائمة السوداء وعودته للبلاد.. #السيسي يقرر تعيين وزير المالية الأسبق يوسف #بطرس_غالي عضوا بالمجلس التخصصي للتنمية الاق...