الخميس، يوليو 18، 2013

أكيد لكل سيسي خاين ظالم نهايه

الجمعة 9:50م
رمضان كريم كل سنه وانتا طيب




عادل شكران علي الحظر
منذ 59 دقائق
صباح الخير
الرجال مواقف ومن لايقف مع الحق والعدل ليس جدير بالتقدير
ماشي
انا زعلان
إن كنتم مع الخونه الذين إنقلبوا على الرئيس الشرعي الإسلامي فأزعل كماشئت
والهي انا نفسي البلد تتعدل
مع مرسي او مع غيره
الصهاينه والصليبيين فكروا إن مصرالمستسلمه في بعد إتفاقيه١٩٧٩ تحولت لحظيره إصطبل داوود،فعينوا بقره ضحوك لرئاستها فلما خلعناها جابوا لنا حيوان آخر عباره عن بغل قزم إسمه سيسي ربوه في زريبة الموساد،فلنقطع رقبته ورقبه من عينه.... ان يكون لديك قطيع من الأشبال يقودهم اسد ..خير.. من ان يكون لديك قطيع بغال يقودهم سيسي!الرجال مواقف ومن لايقف مع الحق والعدل ليس جدير بالتقدير!سالم القطامي
انتا عارف انا مين
مع مرسي أوغيره؟؟؟!!إخص...خلاص نجيب لكم مستعمرصهيوني يعدلها؟؟؟!!! سمعت عن خاين عدل بلد إسلامي
انتا ليه بتحسسني اني انا سباب المشاكل دي
انا زاي زايك بالزابط
علفكره الي انتا ماتعرفوش علي عادل اني مابحبش السياسه
صلت الرابه الي مابنا كبر بكتير من السياسه
لأ إنت من المخدوعين والمضللين وموقفك متخاذل ومؤيد للإنقلابيين الخونه
لا
واللهي انا يوم مااسقطو الشريعه والله العظيم كونت زعلان
بس انا مش مع مرسي ولا غيره
انا مع ربنا
اللي مع ربنا يبقى مع الحق والرئيس الشرعي هو د.مرسي
احنا في حلت غضاب من ربنا
ربنا يعدها علي خير
ويولي الصالح
عموما راجعوا ضمايركم وإيدوا حامل القرآن الرئيس الإسلامي الشرعي المنتخب الذي تآمر عليه تواضروس وأوباما نتنياهو والسيسي
واللهي انا كتر واحد بكره السيسي
ياحسين إسلام وعروبة مصر في خطروالمخطط بتاع الخونه هو جعل مصرنصرانيه
UGT;VI HKH UH]G
انا عادل
مش حسين
انا بكلمك من الاكونت ده
علشان انتا عملتلي حظر علي الكونت بتاعي
ومش بعراف اكلمك
ياعادل خليك عادل وأيد رئيس مصر العادل د.محمدمرسي
حاضر
بس ينفا مها كان المر تعملي حظر
إنتم إخواتي وبأحبكم وعايزكم تأيدوا الحق والعدل المتمثل في الرئيس الشرعي المنتخب د.محمد مرسي
وانا هوعدك اني مع الشرعي
أنا حظرتك لما قولتللي إنك على الحياد،مينفعش نكون محايدين في حين الأزمات كلها كانت من تدبيرالخاين السيسي والكلب وزيرالداخليه محمدإبراهيم
مش عاوز تفل الحظر
kafalto
odkhol otlob elsadaka
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واللهي مش فاهم
!لغيت الحظر أدخل أطلب الصداقة
انا عندي مشكله في الكونت انشاء الله هحلها خلال ساعتيش
ok
ساعتيت
واللهي انا بتبها بيك امام اصحابي
ماشي كل سنه وإنتم طيبين
وانتا بصحه وسلام
إنتم إخواتي وبأحبكم
واللهي انتا ارفان اوي
بعمال ورق الجيش
ادعيل اخودتئجيل
إنت معاف من الجيش وألا لأ
لسه بئدم الاوراق
ومش حابب الجيش علشان السيسي
عموما هتآخد معافاه علشان الخاين السيسي واعد إسرائيل بتخفيض عدد الجنود
بي سيسي قال انه محتاج لكل عسكري
ده كلب خاين بينيم الشعب علشان هيعمل مجزره للإخوان من بكره
سمعت علي الاشتبكات في رمسيس
طبعا مذابح رمسيس وبكره مذابح رابعة
بس ده مش حرام
الناسالي بتموت وهي ملهات زمب
همه الخونه دول بتوع السيسي ميعرفوش ربنا
12:52pm
ربنا علي المفتري
بياخدواأوامرهم من إسرائيل وأمريكا وتواضروس وساويرس بقتل كل إسلامي
واللهي اي يسماع كلام اليهود يبقا زيهم

ليست هناك تعليقات:

لن تسفر عن إعادة لقاء نصف نهائي كأس الكونفدرالية الأفريقية بأي حال من الأحوال.

  تسبب أقمصة نهضة بركان في أزمة رياضية جديدة بين المغرب والجزائر (صفحة الفريق على فيسبوك) كشفت مصادر مطلعة لـ"عربي بوست" أن القضية...