jeudi, mai 16, 2019

أنا كان سني ٨سنوات وحفظونا نشيد الوداع ياجمال ياعدو الملايين ورحت أنا والمرحوم أبويا لتشييعه مع ملايين في القاهرة،ربنا يبسطك ويسعدك وتفرحي بخروج إبنك الغالي،ماتنسيش الصورة ياعصفورةهههه،لما توصلي بالسلامة؛#طشةالملوخيةلخالةإنتصارالكرشية من ملفات القضاء الأمريكي فطرتي معاها وألا طفشتيها؟ همة كتير،دول عصابة،كلهم قرايبك،من جيلك وألا أكبرمنك،ماحاولتيش تقنعيهم وتفهميهم،أنا متخيل المشهد إن الإقناع مش مستحيل خصوصا إن السيسي خاين وقاتل وإرهابي ومنحاز للنصارى واليهود،هل فيهم زوجات ضباط شرطة أو جيش؟ دول إسلامفوبيات شبه متنصرات ومتهودات من عينة إلهام شاخين وفاطمة ناعوت،بيفكروني بفيلم رد قلبي معظم من حكموا مصر من العسكر أخساء أدنياء وضعاء كانوا طمعانين في بنات الذوات زي إنجي بنت الباشا وعلى إبن الجنايني،شالوا ملك ونسيوا أصلهم وعملوا ملوك،إبن البوسطجي،وإبن التمرجي،وإبن الحاجب،وإبن نجارالطبالي،تقمصوا شخصيات أسيادهم الذين تشفعوا لهم لدخول الحربية أو البوليس،منايفة جربانين،نسيوا أصولهم الوضيعة وعاثوا في الأرض تيها وفسادا،عبدالخاسر من أبوالمرصعيدي قفل مصدي،المنكوس مواليد بني مر وعامر من أسطال لكنهم تربية حواري اليهود وخرابات وأزقة وزنقة الستات ،أنا للأسف كنت ناصري،لما كان بيقول هيحررفلسطين،ولما إتنكس وإتوكس كفرت بالناصرية و أسلمت هههههه،توعي على إنقلاب عبدالناصر،ليه لأ طبعا هههههه؟طيب توعي على هلاكه؟

أنا كان سني ٨سنوات وحفظونا نشيد الوداع ياجمال ياعدو الملايين ورحت أنا والمرحوم أبويا لتشييعه مع ملايين في القاهرة،ربنا يبسطك ويسعدك وتفرحي بخروج  إبنك الغالي،ماتنسيش الصورة ياعصفورةهههه،لما توصلي بالسلامة؛#طشةالملوخيةلخالةإنتصارالكرشية من ملفات القضاء الأمريكي فطرتي معاها وألا طفشتيها؟ همة كتير،دول عصابة،كلهم قرايبك،من جيلك وألا أكبرمنك،ماحاولتيش تقنعيهم وتفهميهم،أنا متخيل المشهد إن الإقناع مش مستحيل خصوصا إن السيسي خاين وقاتل وإرهابي ومنحاز للنصارى واليهود،هل فيهم زوجات ضباط شرطة أو جيش؟ دول إسلامفوبيات شبه متنصرات ومتهودات من عينة إلهام شاخين وفاطمة ناعوت،بيفكروني بفيلم رد قلبي معظم من حكموا مصر من العسكر أخساء أدنياء وضعاء كانوا طمعانين في بنات الذوات زي إنجي بنت الباشا وعلى إبن الجنايني،شالوا ملك ونسيوا أصلهم وعملوا ملوك،إبن البوسطجي،وإبن التمرجي،وإبن الحاجب،وإبن نجارالطبالي،تقمصوا شخصيات أسيادهم الذين تشفعوا لهم لدخول الحربية أو البوليس،منايفة جربانين،نسيوا أصولهم الوضيعة وعاثوا في الأرض تيها وفسادا،عبدالخاسر من أبوالمرصعيدي قفل مصدي،المنكوس مواليد بني مر وعامر من أسطال لكنهم تربية حواري اليهود وخرابات وأزقة وزنقة الستات ،أنا للأسف كنت ناصري،لما كان بيقول هيحررفلسطين،ولما إتنكس وإتوكس كفرت بالناصرية و أسلمت هههههه،توعي على إنقلاب عبدالناصر،ليه لأ طبعا هههههه؟طيب توعي على هلاكه؟

Aucun commentaire:

نجحت إيران في تجنب الهزيمة في أول مباراتين لأول مرة في مشاركاتها السبع

  نجحت إيران في تحقيق رقم قياسي في تاريخ مشاركاتها بكأس العالم وذلك بعدما تفادت الهزيمة في أول مباراتين لها بالمونديال الحالي المقام في الول...