dimanche, mars 01, 2015

أيها الثوار لو سمحتم،يجب تنظيم مظاهرات أمام سفارات ومصالح وبنوك خونةعصابات حكام الإمارات،في أقرب وقت https://www.youtube.com/watch?v=Y0zhC6yRx4I ... سالم القطامي يلعن سنسفيل أم حكام الإمارات ‫#‏أيعجزناتصفيةآلنهبان_وآلمورخان_الصهاينةالخُوَّان‬ ‫#‏سالم_القطامي‬ ‫#‏إتق_شرمن_أحسنت_إليه_فشخوخ_خنازير‬ ‫#‏الخليج_عضواإيدالإخوان_بعدماعلموهم_المشي_على_‬ قائمين_بعدماكانوايمشون ‫#‏على٤قوائم_كالبهائم‬ #سالم_القطامي من_آبالسة٦إبليس،كتب هذا الكلام بعدما تطاول عليَّ صباح هذا اليوم خنزير متنصر تاجرحشيش وحشاش شاذ مخنث من آبالسة٦إبليس إسمه مؤنث فتحية المصرية،إن كنت ناسي أفكرك،لميته هو وأمثاله من الخرابات،وعطفت عليه وأنقذته من الموت المحقق في أكثر من علقة كلهم بسبب طولة لسانه وضعف بنيانه،رغم ذلك أشاع إني هربان من مصر بقرض قدره مليار جنيه عام٢٠١١،وعفوت عنه ‫#‏العيال‬ صدقت نفسها وتقمصوا شخصية الثوار،بعدما كنت مابلمهم من تحت الكباري وفي محطات المترو،وماجائوا إلا بعد شهور من الثورة،وبعدما إستدعيت وسائل الإعلام،والنسوان وأرباب العمل،فما جلبهم إلا البحث عن أي سبوبة،أو شهرة أو لقطة كاميرا أو شغل أو سكن أوشيك خشب مضروب،أو إمرأة أو ورق إقامة أو إكمال نقص وتلقفهم المنصرين والشيوعيين وأعداء الدين،وذهبوا للكنيفة القبطية طائعين وطامعين في إرضاء الصهاينة والصليبيين والماركسيين،وعملوا متمردين،وإنحازوا لبيادات العسكرالمحتلين،وخرجوا على القنوات التى يديرها النصارى يسبون الدين للإخوان المسلمين،وينعتوهم بالإرهابيين، وزعموا إنهم بيمثلوا المصريين وهم جهلاء لسة من ورا الجاموسة جايين وبمية البحر لسة ملابسهم غرقانين،وسبحان رب العالمين،الذي أخبرنا بعدم رضا المغضوب عليهم ولاالضالين،حتى ولو إتبعت ملتهم،وأصبحت عدوا لله وللرسول ولسائرالمسلمين؛وعجبي على إفرازات الإنقلابات،الذي أفرز شيوخ منصرورؤساءعصابات ركبواظهورالثورات! #العيال_مشكلتهم_مع_الإسلام_مخانيث٦إبليس_في_باريس_بيقولواإحناالأجدربالحكم_ونعم_للعسكروخنازيرالكنيفةلاللإخوان #سالم_القطامي

نص التسريب:
عباس كامل لـ ” سلطان الجابر ” وزير الدولة الاماراتي : انت عارف حضرتك كنت حضرتك المبلغ اللي هو المقدم اللي بيشتغل بيه الجيش في المشروعات
و هوا كان يوسف دخلهم من .. من بنك ابوظبي للبنك المركزي وديعة
المفروض يحول للي .. يدي للقوات المسلحة عشان القوات المسلحة اللي شغالة
و طبقا للبروتوكول اللي كنا كتبناه الخمسين في المية دولات .. انا عايز اتكمل بسرعة
فبيقولوا لا تقدم مستخلصات الأول مش عارف فين يعني قصة كدا.
عباس كامل لـ ” صدقي صبحي ” : طاب ياريت يا فندم و النبي مايـ .. يعني مافيش حاجة تتسرب ولا حاجة كدا ولا كدا
اه و النبي يا فندم احنا هنحتاج 200 بكرة من حساب تمرد
تمرد انت عارف سيادتك اللي هو الجزء بتاع الامارات اللي حولوه
مخابرات ايه يا فندم ؟
بتوع المخابرات ؟
لأ
الل كانوا خمسة
لألأ دول مش هما .. مش هما خالص
لأ دول فاكر سيادتك الحساب اللي جه من آآآ من آآآ
اه لصالح تمرد دة ا فندم فهنحتاج منه 200 بس
200 ألف أه.
السيسي : انتو خدتوا الورق كله في حد شغال عليه ولا لأ
عباس كامل : اه طبعا و بيفرغوا اهم الولاد
السيسي : و بتاعت مرسي كمان
عباس : ماهو محمود اصلا مش عايز فيها بيان كان هياخد منك كلام
السيسي : اللي هيا الـ.. البرنامج اللي عملوه .البرنامج اللي عمله منصور
عباس كامل : انا شغال في بتاع منصور
مع كلام هيكل
السيسي : مش كدا .. مين اللي شغال
عباس كامل : بجمع دلوقتي البيانات
و هعمل حاجة مغلقة كدا لاحمد و احمد شعبان و كدا
و قاعدين شغالين كويس أوي
السيسي : احمد مين ؟
احمد_علي‬ ؟
المبتدئ دة هيشتغل ف دة ؟
عباس كامل : اه طبعا ا فندم طبعا
اصل انا بص يا فندم
انا بدي مهمة محددة
عباس : يعني احنا هناخد توني بلير من الساعة 9 الصبح بكرة يا فندم
السيسي : ماشي
عباس :عشان سيادتك هيبقى عندك مجلس الوزرا
السيسي :ماشي
عباس : و بعدين هيخلص يطلع عاللوا محمود حجازي
السيسي :ماشي
عباس : و هيبقى معاه سلطان
السيسي : دفعت الفلوس خلاص كدا الستميت مليون
عباس :اه خلاص خلصت
السيسي :ستمية ولا ستمية وخمسين
عباس : ستمية و حاجة و اربعين كدا يعني
عباس : كمان فلوسنا كملت الاربع تربع كملت
السيسي : هو انت اللي هتاخدهم هتعمل بيهم ايه بأة
عباس : و الله يا فندم انا عايز افهم هما عايزين ايه الأول
السيسي : الأول اسحب الكام مليون دول و بعدين اقولهم خلاص احنا دخلنا المعمعة .. شاهد الفيديو:

أيها الثوار لو سمحتم،يجب تنظيم مظاهرات أمام سفارات ومصالح وبنوك خونةعصابات حكام الإمارات،في أقرب وقت https://www.youtube.com/watch?v=Y0zhC6yRx4I ... سالم القطامي يلعن سنسفيل أم حكام الإمارات
‫#‏أيعجزناتصفيةآلنهبان_وآلمورخان_الصهاينةالخُوَّان‬ ‫#‏سالم_القطامي‬ 
‫#‏إتق_شرمن_أحسنت_إليه_فشخوخ_خنازير‬‫#‏الخليج_عضواإيدالإخوان_بعدماعلموهم_المشي_على_‬قائمين_بعدماكانوايمشون ‫#‏على٤قوائم_كالبهائم‬ #سالم_القطامي
من_آبالسة٦إبليس،كتب هذا الكلام بعدما تطاول عليَّ صباح هذا اليوم خنزير متنصر تاجرحشيش وحشاش شاذ مخنث من آبالسة٦إبليس إسمه مؤنث فتحية المصرية،إن كنت ناسي أفكرك،لميته هو وأمثاله من الخرابات،وعطفت عليه وأنقذته من الموت المحقق في أكثر من علقة كلهم بسبب طولة لسانه وضعف بنيانه،رغم ذلك أشاع إني هربان من مصر بقرض قدره مليار جنيه عام٢٠١١،وعفوت عنه ‫#‏العيال‬ صدقت نفسها وتقمصوا شخصية الثوار،بعدما كنت مابلمهم من تحت الكباري وفي محطات المترو،وماجائوا إلا بعد شهور من الثورة،وبعدما إستدعيت وسائل الإعلام،والنسوان وأرباب العمل،فما جلبهم إلا البحث عن أي سبوبة،أو شهرة أو لقطة كاميرا أو شغل أو سكن أوشيك خشب مضروب،أو إمرأة أو ورق إقامة أو إكمال نقص وتلقفهم المنصرين والشيوعيين وأعداء الدين،وذهبوا للكنيفة القبطية طائعين وطامعين في إرضاء الصهاينة والصليبيين والماركسيين،وعملوا متمردين،وإنحازوا لبيادات العسكرالمحتلين،وخرجوا على القنوات التى يديرها النصارى يسبون الدين للإخوان المسلمين،وينعتوهم بالإرهابيين، وزعموا إنهم بيمثلوا المصريين وهم جهلاء لسة من ورا الجاموسة جايين وبمية البحر لسة ملابسهم غرقانين،وسبحان رب العالمين،الذي أخبرنا بعدم رضا المغضوب عليهم ولاالضالين،حتى ولو إتبعت ملتهم،وأصبحت عدوا لله وللرسول ولسائرالمسلمين؛وعجبي على إفرازات الإنقلابات،الذي أفرز شيوخ منصرورؤساءعصابات ركبواظهورالثورات!
#العيال_مشكلتهم_مع_الإسلام_مخانيث٦إبليس_في_باريس_بيقولواإحناالأجدربالحكم_ونعم_للعسكروخنازيرالكنيفةلاللإخوان #سالم_القطامي

Aucun commentaire: