vendredi, mai 23, 2014

Salem Elkotamy ‎18 seconds ago‎ Salem Elkotamy لن يهزم الإحتلال إلا المقاومه المسلحه،ولاحل آخر،لاسلميه ولا مهلبيه!!!ه#سالم_القطامي 2 ساعة · أعجبني Mahmoud Aadel أسكت ياسالم انت عايش منعم مرفه في فرنسا ماتعرفش حاجه عن احوال المصريين اللي عايشين في مصر .لو حصل اللي انت بتقول عليه ده يبقي قول علي المصريين الغلابه يارحمن يارحيم حرام عليك ياسالم . ابعد عن النزعه المسلحه القاتله اللي عندك دي رأفة بالمصريين الغلابه . مش كفايه بيتقتلو بدم بارد كلب يوم .؟ انت عايزهم يتقتلو بالجمله ولا ايه! 19 دقيقة · أعجبني Salem Elkotamy ردوا إنتم على إبن العرصMahmoud Aadel أسكت ياسالم انت عايش منعم مرفه في فرنسا ماتعرفش حاجه عن احوال المصريين اللي عايشين في مصر .لو حصل اللي انت بتقول عليه ده يبقي قول علي المصريين الغلابه يارحمن يارحيم حرام عليك ياسالم . ابعد عن النزعه المسلحه القاتله اللي عندك دي رأفة بالمصريين الغلابه . مش كفايه بيتقتلو بدم بارد كلب يوم .؟ انت عايزهم يتقتلو بالجمله ولا ايه! أعجبني · · الترويج · مشاركة Salem Elkotamy من أعمالكم سلط عليكم ياأولاد العرصصصصصص،والله إنت وأمثالك تستحقوا الإعدام ألف مره لجبنكم وخولنتكم ياأولاد العرص إنهاء الدردشة من أعمالكم سلط عليكم ياأولاد العرصصصصصص،والله إنت وأمثالك تستحقوا الإعدام ألف مره لجبنكم وخولنتكم ياأولاد العرص 2 ثانية · أعجبني

Salem Elkotamy لن يهزم الإحتلال إلا المقاومه المسلحه،ولاحل آخر،لاسلميه ولا مهلبيه!!!ه#سالم_القطامي
2 ساعة · أعجبني

Mahmoud Aadel أسكت ياسالم
انت عايش منعم مرفه في فرنسا ماتعرفش حاجه عن احوال المصريين اللي عايشين في مصر .لو حصل اللي انت بتقول عليه ده يبقي قول علي المصريين الغلابه يارحمن يارحيم

حرام عليك ياسالم .

ابعد عن النزعه المسلحه القاتله اللي عندك دي رأفة بالمصريين الغلابه .
مش كفايه بيتقتلو بدم بارد كلب يوم .؟ انت عايزهم يتقتلو بالجمله ولا ايه!
19 دقيقة · أعجبني

Salem Elkotamy ردوا إنتم على إبن العرصMahmoud Aadel أسكت ياسالم
انت عايش منعم مرفه في فرنسا ماتعرفش حاجه عن احوال المصريين اللي عايشين في مصر .لو حصل اللي انت بتقول عليه ده يبقي قول علي المصريين الغلابه يارحمن يارحيم

حرام عليك ياسالم .

ابعد عن النزعه المسلحه القاتله اللي عندك دي رأفة بالمصريين الغلابه .
مش كفايه بيتقتلو بدم بارد كلب يوم .؟ انت عايزهم يتقتلو بالجمله ولا ايه!
أعجبني · · الترويج · مشاركة

Salem Elkotamy من أعمالكم سلط عليكم ياأولاد العرصصصصصص،والله إنت وأمثالك تستحقوا الإعدام ألف مره لجبنكم وخولنتكم ياأولاد العرص
إنهاء الدردشة
من أعمالكم سلط عليكم ياأولاد العرصصصصصص،والله إنت وأمثالك تستحقوا الإعدام ألف مره لجبنكم وخولنتكم ياأولاد العرص
2 ثانية · أعجبني

Aucun commentaire:

18 حجم الخط أعلن مستشفى برج العرب المركزي غرب الإسكندرية، استقبال طوارئ المستشفى مصابين في حادث تصادم بين أتوبيس حضانة وسيارة أسفر عن إصابة 16 طفلًا ومشرفتين بإصابات متنوعة. وفور وصول المصابين إلى المستشفى تم رفع درجة الاستعداد القصوى بقسم الطوارئ والاستقبال وجرى تنفيذ أعمال الفرز الطبي السريع لجميع الحالات بواسطة الفرق الطبية المتخصصة مع تقديم الإسعافات الأولية العاجلة واتخاذ كافة الإجراءات التشخيصية والعلاجية اللازمة. وشملت الإجراءات الطبية إجراء الأشعة المقطعية على المخ للحالات التي استدعت ذلك وأشعات العظام للكشف عن الإصابات والكسور المحتملة بالإضافة إلى إجراء فحوصات السونار على البطن للاطمئنان على الحالات المصابة إلى جانب إجراء الفحوصات الطبية اللازمة ومتابعة العلامات الحيوية بصورة مستمرة. كما تم عرض الحالات على الفرق الطبية المتخصصة من أقسام الجراحة والأطفال والمخ والأعصاب، لضمان التقييم الدقيق وتقديم الرعاية الطبية المناسبة لكل حالة وفقًا للبروتوكولات الطبية المعتمدة. وتابع الدكتور "محمد عرابي" مدير مستشفى برج العرب المركزي سير العمل منذ اللحظات الأولى لاستقبال المصابين موجهًا برفع درجة الجاهزية القصوى وتوفير كافة الإمكانيات البشرية والطبية اللازمة مع التأكيد على سرعة الانتهاء من الفحوصات والتدخلات الطبية المطلوبة لضمان أفضل مستوى من الرعاية الصحية للمصابين. وأكدت إدارة مستشفى برج العرب المركزي جاهزية المستشفى الدائمة للتعامل مع مختلف الحوادث والطوارئ على مدار الساعة.

  18 حجم الخط أعلن مستشفى برج العرب المركزي غرب الإسكندرية، استقبال طوارئ المستشفى مصابين في حادث تصادم بين أتوبيس حضانة وسيارة أسفر عن إصا...