الاثنين، يونيو 03، 2013

العفو إنتم أولادي وأنابأضحك معاك أنا زملكاوي بس بأحب الأهلي وخصوصا أبوتريكه

بدء الدردشة
منذ 26 دقائق
ازيك يا باشا
ahlan ya teneeeeeeeeen
كلمنى عربى
أهلا ياتنين
أخبارك إيه
انا احمد مسعد
الحمد للة
أهلا حبيبي
كيفك يا حبيب
أخبارأبوك وإعمامك إيه
بخير والحمد لله
وكل العرب
كل العرب بيسلمو عليك
الله يسلمكم جميعا
محمد شكوكو بيسلم عليك
سلملي عليه وعلى إخواته وعلى أبوه
نسيت الجدة فاطمة
عبدالله شغال في جريده إيه
البركة
دي أمي أنا بأبعت لها السلام كل يوم مع عمتك هبة
مصطفي شغال في جريدة الفرسان
بيكتب بإسم إيه
عبد اللة في كلية الحقوق
مصظفي محمود
هو خلص دراسه
لسة
مصطفى اللي خلص
اخبار انس وريان
اة
3 شارع الموسيقار على اسماعيل - الدقى - القاهره - مصر
يعنى اية
بخير
اية معني العنوان
جريدة الفرسان الرياضية
اة
زملكاوي
اة
بس انا اهلاوي
ليه
الاهلاوية رجالة
إنت بتشتمنا كده
ههههههههههههههههه
لا مش الاصد
العيب مش في الجمهور في العيبة
عموما مصرهتلاعب زيمبابوي وموزمبيق وياريت تكسب وهو ده المهم
انت كدة احرجتني
ربنا يرجعك لينا بسلامة
العفو إنتم أولادي وأنابأضحك معاك أنا زملكاوي بس بأحب الأهلي وخصوصا أبوتريكه
سلملي علي أخويا مسعد وصابرومجدي وصلاح وعمادومحسن وشكوكو وكل العرب

ليست هناك تعليقات:

يجب على أحرار تونس تحييد المنقلب بشتى الوسائل

 يجب على أحرار تونس تحييد المنقلب بشتى الوسائل   أعلنت الهيئة العليا المستقلة للانتخابات في تونس، فوز الرئيس قيس سعيّد بأغلبية ساحقة من الجو...