الاثنين، يونيو 25، 2012

انا بسه


بدء الدردشة
يونيو 16
5:50pm
هاى
مشكلة مؤيدي شفيق هي مشكلة عقيدة،يجمعهم جميعا كرههم للإسلام،وحبهم للإنحلال والعهر،لايريدون أن يذكرهم أحد بضلالهم ودعرهم،يخشون رئيسا مسلما ملتزما يوقظ ضمائرهم،يهذب غرائزهم،ينغص عليهم نزواتهم وملذاتهم،بالمختصرالمفيدهم أشدكفروعداوة للإسلام من اليهودوالنصارى!سالم القطامي
قل لي من مرشحك أقل لك من أنت،فإذاكان شفيق فأنت فل قميء،وإن كان مرسي فأنت محصن بآية الكرسي!!!!سالم القطامي
حقنابدراعنا،لابصناديقهم وقضاتهم ومحاكمهم وفلولهم،ماينزع حقك إلا دراعك!!!سالم القطامي
"إذا كان قد حكم على "مبارك" واتهم في قتل الشهداء فلماذا لم يتم الحكم على رئيس وزرائه في ذاك الوقت "أحمد شفيق"؟ أليس هو الآخر مسئولاً وبدرجة مماثلة؟!، من الواضح أن محاكمة "مبارك" كانت مظهرية للترضية والالتفاف على الرأي العام، بينما من وراء الستار كانت الولايات المتحدة والمجلس العسكري يعدون رئيس وزراء "مبارك" ليستبدله ويستمر عهده بكل معانيه، وأشك أن "مبارك" سيتم تبرئته عقب الانتخابات لانعدام الأدلة"
اليوم
مبروك بسه القطامي
mabrooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook
عادي
متى سيحكم الإخوان مصر؟؟!سالم القطامي - تمت الإجابة عنه - Google ...
ejabat.google.com › الرئيسية › قائمة الأسئلة
حجب جميع نتائج ejabat.google.com
عدد الإجابات: 6 - 19 أيلول (سبتمبر) 2009
مستحيل دم هيمنعوا النت والتليفزيون والكمبيوتر وحاجات كتير الشعب بيحبها ده انا انتحر مفجر نفسي واقتلهم معايا هم اتجننوا بعمرهم ..
لزم يبقي في روح رياضيه
بس لو حبسه حريت المصريين يبقي تيجي تموتهم
اوك
mosh hayhssal
dool behebo masr
dool akhlas masreen
lazem nessadhom lelnhoud bemasr
oul lebessa yebatal nawnawah
انا اكيد هسندهم
lazem
ana omry makont wala hakoun ekhwany
laken ana maahom hoban fi masr
اناكمان مش بحب شفيق
انا بحب حمدين
وكان نفسي هو يكون الرئيسد
الرئيس
laken hamdeen anany
لا
ana nasery wala oheb hamden
حمدين مصري بجد
leano maghrour
welikhwan mosh masreeyn wala eh
حمدين راجل كويث
hamden ayez elmanseb lemagd shakhsy
وكان هيخد من الاغنيه
howa bekaled nasser laken shatan
اكيد
انا مش معاك
omoman morssy mad edo lelgameaa
حمدن كان هينهض بمصر
bamaret eh
واحنا معه
هههههههههههه
kan nahad bebaltem
salemly ala bessa wamo morssy haymla elarab feran
علي فكره انا ناصري وابويه كمان
alashan yezatat
انا بسه
nasser noskha fareda
enta bessa
انا بسه
اه
batal nawnawah
ده الاميل التاني
danta wad besbesawy
ههههههههه
elmarhoum khaly mhamad kan nassery
انت متعرفنيش
entta be7aroah
roht feen
اه اكيد
ewaah tekoun zaalan meny
خالك كان ناصري
لا
entou ekhwaty elsoughar
انت ابن عمتي
wenta kaman
اكيد
farek elsen yekhaleny ashouf hagat entou mosh shayfenha
بس انت غلط قوي فيه
ana maarafsh meen bessa wala ibn meen
wefakart wahed amel hessab alashan yeshtemny
لا
ana feh alaf beteshtemny alashan raay elmoared leshafek
انا مشتمش
mosh enta olt shouf elzeft btaak
ana olt yemken tekoun medary wara ism kotamy
اه بس دي مش شتيمه
laa ana akbar menak be30sana
انت شتمت جامد
علي العموم انا اسف
wekaman ana olt enak aked motakames ism
entou awlad khaly wawlad amety wana bahebkom wfakhour bekom
wana kaman assef
اوك باي يا كبير والف مبروك
mabrouk lemasr wlkom wsalamy lelarab koleha
اه بس لو مرسي غلط لزم تعرضه
باي
ana layomken adafeaa an mokhteaa hata law kan aby
salam

ليست هناك تعليقات:

تخيل.. حقن الخلايا المناعية يعزز التئام العظام والعضلات والجلد

  "حقن الخلايا التنظيمية التائية أو الخلايا التنظيمية، التي تتحكم في الاستجابات المناعية للجسم، مباشرة في العظام التالفة والعضلات والجل...