الثلاثاء، يوليو 11، 2017

Simsima Algazzar أنت و‏‎Simsima Algazzar‎‏ غير متصلين على فيسبوك ‏وانت مالك مش هاقول‏ سابق لدى ‏‎sinema‎‏ يقيم في ‏‎San Cosme y Damián‎‏ 03/08/2013 05:01 ص Simsima Algazzar مش مهم لو مش عاوز تقبل الصداقه أنا أعلم ان في إختلاف في وجهات النظر في الأمور السياسيه ودي طبعا حريه شخصيه أنا بس كنت باحب أشوف أولادك وأتابع نشاطهم. تحياتي 10/11/2015 05:29 ص Simsima Algazzar كيفك أستاذ سالم وكيف الصبيان يارب بخير جميعا تمت المشاهدة بواسطة Simsima Algazzar في 10 نوفمبر، 2015 05:29 ص 12:57 ص لقد وافقت على طلب ‏‎Simsima‎‏. سالم akhbarek ana lessa shayef resaltek ekhtelfy zay manty ayzah ana afssel benelsadaka welsyassa اكتب رسالة...

Simsima Algazzar
أنت و‏‎Simsima Algazzar‎‏ غير متصلين على فيسبوك
‏وانت مالك مش هاقول‏ سابق لدى ‏‎sinema‎‏
يقيم في ‏‎San Cosme y Damián‎‏

Simsima Algazzar
مش مهم لو مش عاوز تقبل الصداقه أنا أعلم ان في إختلاف في وجهات النظر في الأمور السياسيه ودي طبعا حريه شخصيه أنا بس كنت باحب أشوف أولادك وأتابع نشاطهم. تحياتي

Simsima Algazzar
كيفك أستاذ سالم وكيف الصبيان يارب بخير جميعا
تمت المشاهدة بواسطة Simsima Algazzar في 10 نوفمبر، 2015 05:29 ص

لقد وافقت على طلب ‏‎Simsima‎‏.
سالم
akhbarek ana lessa shayef resaltek
ekhtelfy zay manty ayzah
ana afssel benelsadaka welsyassa

ليست هناك تعليقات:

هل نفق المملوك سولمون؟! وهل ولي عهره في مأمن من أبناء عمومته ماطبع وضبع؟!

 هل نفق المملوك سولمون؟! وهل ولي عهره في مأمن من أبناء عمومته ماطبع وضبع؟!