السبت، أغسطس 05، 2017

5 أغسطس، 2013‏، الساعة ‏11:28 م‏ · نشرت هذة المحادثة التي دارت بيني وبين إبن أختى وهو طفل عمره يزيدقليلا عن عشرأعوام،والتي يتضح فيها حجم التشويه الإعلامي لعقول أطفالنا،وتزييف إدراكهم بالمخاطر التي تحاك من الكفرة الصليبيين،لتدميرعقيدتهم وهويتهم ووطنهم، على يد إعلام الخائن السيس وساويرس وتواضروس القسيس!اليوم. 3:24pm احمد الغصيني ازيك ياخال عامل اية. 3:24pm سالم القطامي الخاين المتأسلم المكفرالإسلاموي أحمد كمال أبوالمجد،شريك مكتب الصهاينه بيكرأندماكنزي للمحاماه، الذي تحاك فيه كل مؤامرات تفتيت وتقسيم مصروالوطن العربي... بيقول لأنصار الشرعيه،إرضوا بالأمرالواقع وإيدوا الإنقلاب،ولاتحلموا بعودة الرئيس ولاتطمحوا في غير نفادكم بجلدكم. ياجحش يامطية بني صهيون ياسيسي،لقد أخطأت الهدف.... فإفرج عن الرهينة د. مرسي فهو بريء،بناء على إسطوانتكم المشروخة التي كانت تردد ليل نهار،إن الرئيس المصري الحقيقي هو المرشد محمد بديع،فإذا كان ذلك كذلك فأفرجوا عن د.مرسي ،وتفاوضوا مع د.بديع الرئيس الحقيقي كماتزعمون!سالم القطامي. 3:29pm احمد الغصيني انتا عامل اية. كويس وزى اولاد حضرتك عاملين اية. 3:30pm سالم القطامي إنت مع السيسي. 3:31pm احمد الغصيني لالالالالالالالالا دى ابن كلب. 3:31pm سالم القطامي برافو وبطل وانافخوربك 3:32pm احمد الغصيني شوفت الاخوان عملو اية فى الاطفال. اللة يخليك 3:32pm سالم القطامي عملوا إيه 3:33pm احمد الغصيني خدوهم على ربعة العدوية. وجبلهم لبس علشان يرحو معاهم. 3:34pm سالم القطامي إنت بتصدق الخرافات دي. 3:34pm احمد الغصيني اية رايك نعم انا شوفتهم 3:34pm سالم القطامي إنت بتشوف تلفزيون السيسي. 3:35pm احمد الغصيني اة لية 3:35pm سالم القطامي ده كذب وتلفيق وإوعى تصدق. دول أطفال المتظاهرين الإسلاميين وهمه أشرف ناس. 6:10pm احمد الغصيني واللة لالالالالالالالالالالا دول جم عندنا القليوبية خدو اطفال واللة. 6:12pm سالم القطامي طيب مخدوكش ليه ياكداب. 6:13pm احمد الغصيني واللة العظيم بكلم بجد. 6:13pm سالم القطامي إنت معدتش صاحبي طالما إنك بتفتري على المسلمين. للأسف الإعلام الواطي شوهكم. 6:16pm احمد الغصيني لالالالالالاواللة انا كنت رايح رابعة واللة بس هما قلولى انى بيخطفو الاخوان. الاخوان بيخطفو الاطفال. 6:18pm سالم القطامي ياأحمد كل دي إشاعات علشان تكرهوا الإسلام والإخوان والرئيس مرسي. 6:19pm احمد الغصيني bbbbbbbb ls]ra مسدقش 6:21pm سالم القطامي ساويرس النصراني وتواضروس همه اللي بيكرهوكم في الإسلام. 6:22pm احمد الغصيني مين اللك انى هما بيكرهو الاسلامم. 6:23pm سالم القطامي أنا أعرفهم شخصيا وضربتهم بالجزمه في فرنسا. 6:23pm احمد الغصيني واللة 6:24pm سالم القطامي والله دول عايزين يخرجوا الإسلام من مصر،ويرجعوها نصرانيه. علشان كدة إنقلبوا على جدك مرسي وإعتقلوه. 6:28pm احمد الغصيني ماشى تعالى الفطار 6:29pm سالم القطامي بالهنا والشفا 6:29pm احمد الغصيني 6:29pm احمد الغصيني اللة يخليك 6:30pm سالم القطامي by 6:30pm احمد الغصيني هو دضرتك بطفطر امتة. انتا هتفتح امتة تانى. see you latar. اختر رمز مشاعر!سالم القطامي.


لمتى هنسيب العرص يقتل أهالينا في سينا بسلاح إشتريناه بحرماناتنا ؟؟
5 أغسطس، 2014‏، الساعة ‏04:14 م‏‏باريس‏5 أغسطس، 2013‏، الساعة ‏11:28 م‏
نشرت هذة المحادثة التي دارت بيني وبين إبن أختى وهو طفل عمره يزيدقليلا عن عشرأعوام،والتي يتضح فيها حجم التشويه الإعلامي لعقول أطفالنا،وتزييف إدراكهم بالمخاطر التي تحاك من الكفرة الصليبيين،لتدميرعقيدتهم وهويتهم ووطنهم، على يد إعلام الخائن السيس وساويرس وتواضروس القسيس!اليوم.
3:24pm
احمد الغصيني
ازيك ياخال عامل اية.
3:24pm
سالم القطامي
الخاين المتأسلم المكفرالإسلاموي أحمد كمال أبوالمجد،شريك مكتب الصهاينه بيكرأندماكنزي للمحاماه، الذي تحاك فيه كل مؤامرات تفتيت وتقسيم مصروالوطن العربي... بيقول لأنصار الشرعيه،إرضوا بالأمرالواقع وإيدوا الإنقلاب،ولاتحلموا بعودة الرئيس ولاتطمحوا في غير نفادكم بجلدكم.
ياجحش يامطية بني صهيون ياسيسي،لقد أخطأت الهدف.... فإفرج عن الرهينة د. مرسي فهو بريء،بناء على إسطوانتكم المشروخة التي كانت تردد ليل نهار،إن الرئيس المصري الحقيقي هو المرشد محمد بديع،فإذا كان ذلك كذلك فأفرجوا عن د.مرسي ،وتفاوضوا مع د.بديع الرئيس الحقيقي كماتزعمون!سالم القطامي.
3:29pm
احمد الغصيني
انتا عامل اية.
كويس وزى اولاد حضرتك عاملين اية.
3:30pm
سالم القطامي
إنت مع السيسي.
3:31pm
احمد الغصيني
لالالالالالالالالا
دى ابن كلب.
3:31pm
سالم القطامي
برافو وبطل
وانافخوربك
3:32pm
احمد الغصيني
شوفت الاخوان عملو اية فى الاطفال.
اللة يخليك
3:32pm
سالم القطامي
عملوا إيه
3:33pm
احمد الغصيني
خدوهم على ربعة العدوية.
وجبلهم لبس علشان يرحو معاهم.
3:34pm
سالم القطامي
إنت بتصدق الخرافات دي.
3:34pm
احمد الغصيني
اية رايك
نعم
انا شوفتهم
3:34pm
سالم القطامي
إنت بتشوف تلفزيون السيسي.
3:35pm
احمد الغصيني
اة لية
3:35pm
سالم القطامي
ده كذب وتلفيق وإوعى تصدق.
دول أطفال المتظاهرين الإسلاميين وهمه أشرف ناس.
6:10pm
احمد الغصيني
واللة
لالالالالالالالالالالا
دول جم عندنا القليوبية خدو اطفال واللة.
6:12pm
سالم القطامي
طيب مخدوكش ليه ياكداب.
6:13pm
احمد الغصيني
واللة العظيم بكلم بجد.
6:13pm
سالم القطامي
إنت معدتش صاحبي طالما إنك بتفتري على المسلمين.
للأسف الإعلام الواطي شوهكم.
6:16pm
احمد الغصيني
لالالالالالاواللة انا كنت رايح رابعة واللة بس هما قلولى انى بيخطفو الاخوان.
الاخوان بيخطفو الاطفال.
6:18pm
سالم القطامي
ياأحمد كل دي إشاعات علشان تكرهوا الإسلام والإخوان والرئيس مرسي.
6:19pm
احمد الغصيني
bbbbbbbb
ls]ra
مسدقش
6:21pm
سالم القطامي
ساويرس النصراني وتواضروس همه اللي بيكرهوكم في الإسلام.
6:22pm
احمد الغصيني
مين اللك
انى هما بيكرهو الاسلامم.
6:23pm
سالم القطامي
أنا أعرفهم شخصيا وضربتهم بالجزمه في فرنسا.
6:23pm
احمد الغصيني
واللة
6:24pm
سالم القطامي
والله
دول عايزين يخرجوا الإسلام من مصر،ويرجعوها نصرانيه.
علشان كدة إنقلبوا على جدك مرسي وإعتقلوه.
6:28pm
احمد الغصيني
ماشى
تعالى الفطار
6:29pm
سالم القطامي
بالهنا والشفا
6:29pm
احمد الغصيني
6:29pm
احمد الغصيني
اللة يخليك
6:30pm
سالم القطامي
by
6:30pm
احمد الغصيني
هو دضرتك بطفطر امتة.
انتا هتفتح امتة تانى.
see you latar.
اختر رمز مشاعر!سالم القطامي.
#غزةإنتصرت_والعروش_السيسرائيليةالخيانيةإنحسرت#سالم_القطامي#مصربتتسرح#مصربتتنهب #مصربتتفشخ_عالناشف،#غداساعةالصفر...إستعدوا وصوبوا ونشنوا وإضربوا في سويداء قلب الكلب المسرائيلي،أغرقوه في قناة أجدادنا،إحرقوه بالنابلم،إفسدوا عليه تسويق فنكوشه،أبيدوا كلاب حراسته،يجب ضرب العرص ضربة قاتلة قاضية يوم إفتشاخ ترعة أمه مليكة ،فخخوا الرفال،لغموا السفن،فجروا الأرض من تحته،إضربوا في كل أركان مصرالأربعة،لتحرروها من دنس الإحتلال العسكري السيسرائيلي #سالم_القطامي

ليست هناك تعليقات:

البطاقات الصفراء على اللاعبين والمدربين أثناء الوقت الأصلي لا يتم ترحيلها إلى ركلات الترجيح.

   عدم طرد حارس أستون فيلا رغم حصوله على إنذارين بربع نهائي دوري المؤتمر الأوروبي  البطاقات الصفراء على اللاعبين والمدربين أثناء الوقت الأصل...