الجمعة، أغسطس 11، 2017

حبيبة الرحمن 27/09/2016 11:55 م حبيبة الرحمن ياخول ياابن المتناكة الله يلعن دين امك ياابن المومس من فين ياابن القحبة يامتناك انتا دة انا هانيك امك وقعت مع صعيدي يابن الشرموطة ورب العزة لاحليك تشوف نفسك صوت وصورة وانتا بتتناك ياابن القحبة استنى كابوس ياابن دين الكلب الله ييلعن ط كس امك يامعرص هانيكك انت جيت لي برجليك ياابن القحبة بتتناك فى بوقك ولا طيزك ياابن القحبة اختار طريقة وانتظرني عليا الطلاق ملك الموت ماهاينقذك منى ياابن المومس

حبيبة الرحمنحبيبة الرحمن

حبيبة الرحمن
ياخول ياابن المتناكة الله يلعن دين امك ياابن المومس من فين ياابن القحبة يامتناك انتا دة انا هانيك امك وقعت مع صعيدي يابن الشرموطة ورب العزة لاحليك تشوف نفسك صوت وصورة وانتا بتتناك ياابن القحبة استنى كابوس ياابن دين الكلب الله ييلعن ط كس امك يامعرص
هانيكك انت جيت لي برجليك
ياابن القحبة
بتتناك فى بوقك ولا طيزك ياابن القحبة
اختار طريقة وانتظرني
عليا الطلاق ملك الموت ماهاينقذك منى
ياابن المومس
حبيبة الرحمن

حبيبة الرحمن
ياخول ياابن المتناكة الله يلعن دين امك ياابن المومس من فين ياابن القحبة يامتناك انتا دة انا هانيك امك وقعت مع صعيدي يابن الشرموطة ورب العزة لاحليك تشوف نفسك صوت وصورة وانتا بتتناك ياابن القحبة استنى كابوس ياابن دين الكلب الله ييلعن ط كس امك يامعرص
هانيكك انت جيت لي برجليك
ياابن القحبة
بتتناك فى بوقك ولا طيزك ياابن القحبة
اختار طريقة وانتظرني
عليا الطلاق ملك الموت ماهاينقذك منى

حبيبة الرحمن
ياخول ياابن المتناكة الله يلعن دين امك ياابن المومس من فين ياابن القحبة يامتناك انتا دة انا هانيك امك وقعت مع صعيدي يابن الشرموطة ورب العزة لاحليك تشوف نفسك صوت وصورة وانتا بتتناك ياابن القحبة استنى كابوس ياابن دين الكلب الله ييلعن ط
كس امك يامعرصحبيبة الرحمن

حبيبة الرحمن
ياخول ياابن المتناكة الله يلعن دين امك ياابن المومس من فين ياابن القحبة يامتناك انتا دة انا هانيك امك وقعت مع صعيدي يابن الشرموطة ورب العزة لاحليك تشوف نفسك صوت وصورة وانتا بتتناك ياابن القحبة استنى كابوس ياابن دين الكلب الله ييلعن ط كس امك يامعرص
هانيكك انت جيت لي برجليك
ياابن القحبة
بتتناك فى بوقك ولا طيزك ياابن القحبة
اختار طريقة وانتظرني
عليا الطلاق ملك الموت ماهاينقذك منى
ياابن المومس

ليست هناك تعليقات:

تختتم يوم الأحد 14 يوليو/تموز على الملعب الأولمبي "أولمبياستاديون" في برلين.

  عد انتهاء مباريات مارس/آذار الدولية لن يمر وقت طويل قبل أن يحل الصيف وتنطلق بطولة أمم أوروبا "يورو 2024" . هل يستطيع غاريث ساوثج...