الثلاثاء، يوليو 11، 2017

فيه صديق على فيسبوك علق على صورةبروفايلي وأنارافع شعار رابعة إسمه رائد ادم هو انت طلعت منهم أعجبني ·نتم أصدقاء على فيسبوك كان يعمل لدى ‏تاجر ملابس‏ يقيم في ‏القاهرة‏ 13 أبريل 09:53 م يمكنكما الآن التواصل على Messenger. مساء الخير اشكرك على الصداقة massa elnour haza sharaf li اشكرك فى امكانية تكتب حروف عربى أهلا أخي رائد اهلا بيك نتعرف سالم مصري وإنت؟ رائد مصرى هستاذنك نص ساعة وصل ضيف ليه إتفضل معاك واسف على التاخير حضرتك معاى أهلا وسهلا اهلا بيك وحشتنى من فين بمصر قليوبيةوإنت الاسكندرية من أي حي ش خالد بن الوليد تبقا تنورنى سيدي بشر تعال مسجد سيدى بشر ويقع على طريق البحر عند شارع خالد بن الوليد. انت عارف ماتيجى انا ساكن وحدى 19 مايو 04:26 م مساء الفل 19 مايو 08:57 م مافيش رد انا مش قد المقام 05:49 م رد · 4 س وردي عليه إن كنت تقصدالربعاويةوالإخوان أنا منهم أكيد ولي الشرف، الدور والباقي عليك ،إنت شكلك سيسرائيلي خاين عابدبيادة بلطجي بياع أرض وهاتك عرض،ولاتشرفني صداقتك

نتم أصدقاء على فيسبوك
كان يعمل لدى ‏تاجر ملابس‏فيه صديق على فيسبوك علق على صورةبروفايلي وأنارافع شعار رابعة إسمه رائد ادم هو انت طلعت منهم
أعجبني ·نتم أصدقاء على فيسبوك
كان يعمل لدى ‏تاجر ملابس‏
يقيم في ‏القاهرة‏
13 أبريل 09:53 م



يمكنكما الآن التواصل على Messenger.

مساء الخير
اشكرك على الصداقة
massa elnour
haza sharaf li

اشكرك
فى امكانية تكتب حروف عربى
أهلا أخي رائد

اهلا بيك
نتعرف
سالم مصري وإنت؟

رائد مصرى
هستاذنك نص ساعة وصل ضيف ليه
إتفضل

معاك واسف على التاخير

حضرتك معاى

أهلا وسهلا

اهلا بيك
وحشتنى
من فين بمصر
قليوبيةوإنت

الاسكندرية
من أي حي

ش خالد بن الوليد
تبقا تنورنى
سيدي بشر

تعال
مسجد سيدى بشر ويقع على طريق البحر عند شارع خالد بن الوليد.

انت عارف ماتيجى انا ساكن وحدى
19 مايو 04:26 م

مساء الفل
19 مايو 08:57 م

مافيش رد انا مش قد المقام
05:49 م رد · 4 س وردي عليه إن كنت تقصدالربعاويةوالإخوان أنا منهم أكيد ولي الشرف، الدور والباقي عليك ،إنت شكلك سيسرائيلي خاين عابدبيادة بلطجي بياع أرض وهاتك عرض،ولاتشرفني صداقتك
يقيم في ‏القاهرة‏
يمكنكما الآن التواصل على Messenger.
مساء الخير
اشكرك على الصداقة
massa elnour
haza sharaf li
اشكرك
فى امكانية تكتب حروف عربى
أهلا أخي رائد
اهلا بيك
نتعرف
سالم مصري وإنت؟
رائد مصرى
هستاذنك نص ساعة وصل ضيف ليه
إتفضل
معاك واسف على التاخير
حضرتك معاى
أهلا وسهلا
اهلا بيك
وحشتنى
من فين بمصر
قليوبيةوإنت
الاسكندرية
من أي حي
ش خالد بن الوليد
تبقا تنورنى
سيدي بشر
تعال
مسجد سيدى بشر ويقع على طريق البحر عند شارع خالد بن الوليد.
انت عارف ماتيجى انا ساكن وحدى
مساء الفل
مافيش رد انا مش قد المقام

ليست هناك تعليقات:

كوغار cougar

  لا تكاد أخبارها تتوارى عن الأنظار حتى تعود الأضواء لتسلط عليها، هي   سيدة فرنسا الأولى بريجيت ماكرون ، فبعد أن انتشرت في الفترة الأخيرة شا...