الثلاثاء، فبراير 07، 2017

Mohamed Hamdy Balat فيسبوك معلومات المحادثة الحمد لله انا سلفي على منهج الرسول عليه الصلاة والسلام وكافر بدين السيسي ومرسي والاخوان من ذوات الاربع .... اقصد الاربع اصابع الصفراء ولا أنا ابن شرموطة ولا بنزل امي وحريمي الشارع واصدرهم البلطجية واطلع اجري انا راجل محترم شمتان فيكم 🙂 المهم حريمك في البيت ولا متصدرين مسيرة لم اجة البلطجية ( بصدور عارية ) هههههههه Mohamed Hamdy Balat فيسبوك الخيارات بحث في المحادثة كتم صوت الإشعارات الرسائل Mohamed Hamdy Balat 06/03/2016 03:40 م Mohamed Hamdy Balat Mohamed يا ابن النجسة اتفو عليك و على اللي خلفوك عيل نجس معفن انا لو شفتك يا ابن الجزمه هدبحك عيل ابن وسخة

Mohamed Hamdy Balat
فيسبوك
معلومات المحادثة

هل تعرف ‏أحمد‏؟

الحمد لله انا سلفي على منهج الرسول عليه الصلاة والسلام
وكافر بدين السيسي ومرسي والاخوان من ذوات الاربع .... اقصد الاربع اصابع الصفراء

ولا أنا ابن شرموطة ولا بنزل امي وحريمي الشارع واصدرهم البلطجية واطلع اجري

انا راجل محترم شمتان فيكم 🙂

المهم حريمك في البيت ولا متصدرين مسيرة لم اجة البلطجية ( بصدور عارية )

هههههههه
لرؤية المحتوى الذي يشاركه مع أصدقائه، ‏أرسل له طلب صداقة.
          قام ‏أحمد السكندري‏ بتحديث صورة صفحته الشخصية.
          الحمد لله انا سلفي على منهج الرسول عليه الصلاة والسلام
          وكافر بدين السيسي ومرسي والاخوان من ذوات الاربع .... اقصد الاربع اصابع الصفراء

          ولا أنا ابن شرموطة ولا بنزل امي وحريمي الشارع واصدرهم البلطجية واطلع اجري

          انا راجل محترم شمتان فيكم 🙂

          المهم حريمك في البيت ولا متصدرين مسيرة لم اجة البلطجية ( بصدور عارية )

          هههههههه
        Mohamed Hamdy Balat
        فيسبوك
        الخيارات
        بحث في المحادثةربما تحتوي الصورة على: ‏‏شخص واحد‏، و‏‏‏لحية‏ و‏منظر داخلي‏‏‏‏

        كتم صوت الإشعاراتالحمد لله انا سلفي على منهج الرسول عليه الصلاة والسلام
        وكافر بدين السيسي ومرسي والاخوان من ذوات الاربع .... اقصد الاربع اصابع الصفراء

        ولا أنا ابن شرموطة ولا بنزل امي وحريمي الشارع واصدرهم البلطجية واطلع اجري

        انا راجل محترم شمتان فيكم 🙂

        المهم حريمك في البيت ولا متصدرين مسيرة لم اجة البلطجية ( بصدور عارية )

        هههههههه
        الرسائل

        Mohamed Hamdy Balat
        06/03/2016 03:40 م

        Mohamed Hamdy Balat
        Mohamed
        يا ابن النجسة اتفو عليك و على اللي خلفوك عيل نجس معفن انا لو شفتك يا ابن الجزمه هدبحك عيل ابن وسخة
        أحمد السكندري
        فيسبوك
        معلومات المحادثة

        أحمد السكندري
        فيسبوك
        الخيارات
        بحث في المحادثة

        كتم صوت الإشعارات
        الصفحة الشخصية على فيسبوك
        https://facebook.com/elsakandary2

        الرسائل

        أحمد السكندري
        عضو في ‏تاريخ المسيحية بمصر وخارجها‏
        درس في ‏جامعة الإسكندرية‏
        يقيم في ‏الإسكندرية‏
        25/12/2016 08:29 م

        أحمد السكندري
        أحمد
        الحمد لله انا سلفي على منهج الرسول عليه الصلاة والسلام
        وكافر بدين السيسي ومرسي والاخوان من ذوات الاربع .... اقصد الاربع اصابع الصفراء

        ولا أنا ابن شرموطة ولا بنزل امي وحريمي الشارع واصدرهم البلطجية واطلع اجري

        انا راجل محترم شمتان فيكم 🙂

        المهم حريمك في البيت ولا متصدرين مسيرة لم اجة البلطجية ( بصدور عارية )

        هههههههه

        أحمد السكندري

        فيسبوك

        معلومات المحادثة

        أحمد السكندري
        فيسبوك

        الخيارات

        بحث في المحادثة
        كتم صوت الإشعارات

        الصفحة الشخصية على فيسبوك

        ليست هناك تعليقات:

        تختتم يوم الأحد 14 يوليو/تموز على الملعب الأولمبي "أولمبياستاديون" في برلين.

          عد انتهاء مباريات مارس/آذار الدولية لن يمر وقت طويل قبل أن يحل الصيف وتنطلق بطولة أمم أوروبا "يورو 2024" . هل يستطيع غاريث ساوثج...